2014. június 12., csütörtök

Elit Team

Sziasztok!

Nem szokásom reklámozni, de én ezt most nem is tekintem annak. Facebookon így is-úgy is megosztanám (már meg is tettem), de itt egy kicsit talán jobban kifejthetem.
Azért érzem szükségét annak, hogy erről most írjak, mert tudom, hogy sokan egyáltalán nem szoktatok a Könyvmolyképző Márkaboltban vásárolni, ezért előfordulhat, hogy talán nem is tudtok róla (bár azért gondolom, a legtöbbetek facebookon értesült már az újításról).
Én nagyon szeretném, hogyha ezt a bejegyzést elolvasnátok, pláne a középső bekezdést, mert ez tényleg egy égető problémát érintő téma.

Mi ez?


Egy olyan, hosszútávra tervezett "szolgáltatás", aminek keretében a mindenkori előrendelhető könyveket hetekkel (kb. 1 hónappal) hamarabb készhez kapod, mintha máshol rendelnéd vagy boltban vásárolnád meg.
A képen láthatjátok, mik tartoznak még ehhez: a kötetek számozottak (mostanság egy első kiadás általában már nem nagy szám, viszont egy számmal ellátott könyv most vagy évek múlva többet érhet, hiszen ez jelzi, hogy az első példányok közül való), kedvezményt kapsz rájuk, ajándékot tesznek a csomagba, valamint természetesen két kötettől ingyen szállítanak. Ha úgy tetszik, ez egy állandó akció, amivel te is és a kiadó is jól jártok.

Miért jó ez a kiadónak?

Természetesen nem látok bele senki fejébe, de azért van egy erős tippem. Korábban is esett már említés arról, hogy egy kiadónak általában sokkal több hasznot hoz az, hogyha egyenesen tőlük vásárolsz, mint hogyha egy másik üzletláncon (pl. Libri, Alexandra, Líra stb.) keresztül. Nagy valószínűséggel a kiadó így próbálja rávenni az olvasóit, hogy tőlük rendeljenek inkább. Hiszen tegyük fel, hogy hónapok óta vársz a Végzet Ereklyéi 6. részére. Választhatsz: megrendeled a kiadótól, és készhez kapod mondjuk augusztus közepén (nincs még megjelenési dátum, ezt csak random írtam!!!), vagy előrendeled pl. Librin, és megkapod szeptember közepén. Hol vásárolsz inkább?
Nem mondom, hogy rossz dolog, én is szoktam pl. a Libriben és a Lírában vásárolni, de a KMK-ra is egyre inkább rászoktam az utóbbi egy évben, most meg már pláne nem fogom máshol vásárolni a könyveiket. És szerintem ti is jól jártok, ha átgondoljátok. :)
A magyar könyvpiac hanyatlóban van, illetve egyre inkább a nagyobb üzletláncok felé irányul az olvasók-vásárlók figyelme, a Könyvmolyképző elsősorban ez ellen próbál fellépni ezzel- egy próbát mindenképpen megér. Sőt, remélik, hogy idővel más kiadók is csatlakoznak hozzájuk, és bevezetik ezt a rendszert, hátha ezzel kicsit meg tudják fékezni a többi webshop uralmát. Mert ha nem sikerül, rövid idő alatt akár több kiadó is csődbe mehet, akármilyen vészjóslóan és pesszimistán hangzik is.

Ez minden újonnan megjelenő könyvre vonatkozik?

Nem, legalábbis egyelőre. A jelenlegi ajánlatot itt megnézhetitek. :)
A népszerű regények (pl. Cassandra Clare , Jennifer L. Armentrout, Maggie Stiefvater stb. könyvek) több, mint valószínű, hogy a részei lesznek a kínálatnak. Úgyhogy ne siessétek el az előrendeléseiteket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése