2015. december 30., szerda

Év végi book tag 2015

Sziasztok!

Én is megtaláltam MarkTheBooker karcát, és úgy döntöttem, ez lesz az idei év végi Book Tag. :)
Sokkal, de sokkal kevesebb könyvet olvastam, mint tavaly, ezért talán egy picit könnyebb volt legeket választani, de még így sem állítom, hogy a lista reprezentatív. :)





 

1. Legjobb könyv,amit 2015-ben olvastál

 Még mindig nagyon utálom ezeket a kérdéseket. Választottam egy kisebb rakás, holtversenyben kedvenc könyvet idénről, aztán elosztottam őket a pontok között, így ide a Frigg rokkája került A. O. Esthertől. Tényleg imádtam! :)

 2. Legjobb folytatás,amit 2015-ben olvastál

Nem érdekel, folytatás vagy sem, hivatalosan a Luxen 1,5. része, szóval az Oblivion... :)


3. Legnagyobb csalódás

Mindenki imádta és ajánlotta az Ourlandert, én meg is vettem, és... hát, izé, végig sem tudtam olvasni. Egyszerűen hidegen hagyott az egész, untam, és ahhoz túl hosszúnak találtam, hogy mindezek ellenére végigrágjam magam rajta. Talán majd egyszer...



4. Legnagyobb meglepetés

Sosem utáltam Shakespeare-t, de azért a kedvencemmé sem sikerült kinőnie magát. Közel sem. A Sok hűhó semmiért-en, a legbugyutább történetét, amit eddig olvastam, viszont olyan jóízűeket nevettem, hogy megkockáztatom, az egyik legjobb kötelezőm volt.



5. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)

Oscar Wilde. Idén olvastam tőle először, és bár a Dorian Gray nem vett le annyira a lábamról, mint vártam, az íróról rengeteg mindent megtudtam az év során, megfogott az élettörténete.



6. Legújabb kedvenc karakter

Ez is csalás egy picit, hiszen Dawsont már tavaly megismertem a Luxen-sorozatból, de a Shadows után avattam csak kedvenccé. :) Bocsi, Daemon



7. Egy könyv,amin sírtál

Bevallom, néha már-már attól támadt sírhatnékom, hogy ránéztem a könyvre, és realizálódott bennem, mennyi van még hátra, de a történet maga is megríkatott néhányszor. Na jó, picit többször. :)



8. Egy könyv,ami boldoggá tett

Egyrészt elkeserítő, másrészt viszont hihetetlenül szellemes társadalomkritika, nem olvastam még egy ilyen vidám könyvet idén. Szörnyű, amit parodizál, de mégis fantasztikus a hangulata, zseniális alkotás. Nem is hosszú, szóval ha valaki szeretne elkezdeni művelődni, mindenképpen ajánlom a figyelmébe, szerintem hatalmas élmény. :) 



9. Kedvenc filmadaptáció,amit idén láttál

Nagyon kevés filmet néztem idén, annál is kevesebb volt köztük a filmadaptáció, így ide most nem szúrnék be semmit. Egyszerűen nem volt olyan, ami megfogott volna. 


10. A legszebb könyv,amit idén vásároltál vagy kaptál

Valószínűleg csak számomra ennyire gyönyörű, de hihetetlen, hogy majd' tíz évnyi gyűjtögetés után végre teljes lett a HP-sorozat a polcomon.  Soha többet nem kell kölcsönkérnem őket. ;)


Én ezzel kívánnék mindenkinek nagyon boldog, sikerekben gazdag új évet!
Remélem, jövőre is találkozunk! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése