2016. szeptember 24., szombat

Luxen: Daemon és Kat esküvője- III. rész

Sziasztok!

Itt a Luxen sorozathoz íródott bónusz részlet harmadik felvonása, ha minden igaz, már csak egy lesz. Aki inkább angolul olvasná végig, az itt teheti meg. :)

Nem olvastad az első két részt? Kattins ide:

Első rész

Második rész


Az esküvő

III. rész





Kopogtak az ajtón. Zavartan fordultam hátra, mert már mindenki ott volt, aki kellett.
-       Igen? – kiáltott Beth.
Kinyílt az ajtó, a szívverésem pedig kihagyott egy pillanatra.
Mindenki megdöbbenésére Daemon sétált be a szobába. Először nem tudtam mást csinálni, mint tátott szájjal bámulni. Fekete szmoking volt rajta, alatta hozzá illő bordó mellénnyel, és te jó édes anyám, a világon senki nem néz ki úgy, mint Daemon Black szmokingban.
Szó szerint lefagytam.
A fekete tincseit némileg megszelídítették és levágták, ezzel lágyabbá téve az állkapcsa erős vonalát. Azok a gyönyörű, smaragdzöld szemei csak úgy ragyogtak. Nem nézett körbe a szobában,  egyenesen engem bámult.
Persze, hogy Daemon felrúgta a hagyományt és bejött.
Dee felcsattant. –Mit keresel itt?! Nem jöhetsz be ide! Rossz…
-                     - Elég lesz- szakította félbe, miközben peckesen lépkedett előre.
A húga széttárta a karját idegességében. – Rémesen idegesítő vagy.
Úgy tűnt, Daemon nem hallja, inkább csak tágra nyílt szemekkel közelített felém. Nem mozdultam, nem mondtam semmit. A félmosolya kiszélesedett, feltárva az arca gödröcskéit.
Elállt a lélegzetem, ahogy fél karral átölelte a derekamat, a másik kezét pedig a tarkómra rakta. Magához húzott, a mellkasunk egybeolvadt, és mivel a csipkés fehérneműn kívül csak egy vékony köntös volt rajtam, úgy éreztem, mintha semmi sem lett volna közöttünk.
Daemon lehajolt hozzám és megcsókolt. Nem puszit adott a számra. Nem egy szemérmes csókot. Lassú és mély volt, perzselő, felforralta az ereimben a vért. Összeért a nyelvünk. Összegabalyodott. A csók elfeledtette velem, hogy mások is voltak a szobában.
Elhúzódott, de beszéd közben az ajka még mindig cirógatta az enyémet. – Cica, jobb lesz, ha igyekszel. Mindjárt jön a második felvonás.
Ashley tapsikolt és sikongatott.
Rámeredtem.
Daemon lassan elengedett, a keze elidőzött, amíg visszaeresztett a talpamra. Mikor megfordult, rákacsintott Lesára, aztán kisétált a szobából és becsukta maga után az ajtót.
-                    - Te jó isten – motyogta Lesa.
    Még mindig kába voltam. – Ő… ő csak…
-            - Ő csak Daemon – sóhajtott Dee, és undorodva ingatta a fejét. – Magasról tesz a hagyományokra. Seggfej- Ashley kuncogására elkerekedett a szeme. – Hoppá. Bocsi. Fogd be a füled!
      Beth felvonta a szemöldökét, aztán felém fordult. – Jól van. Most már tényleg igyekezzünk.
      A következő néhány pillanat kicsit homályos, főleg, mert még mindig szédültem attól a csóktól.
      Amint levettem a köntöst, érkezett is a ruha. Tele volt gombokkal, annyival, hogy tudtam: Daemont az este folyamán még az őrületbe kergetik.
      Belepirultam a gondolatba.
      A ruha szédítő volt. A csípőrésze karcsú, a szoknya pedig hatalmas, szinte vibrált, amikor forogtam. Úgy éreztem magam, akár egy hercegnő. Lehet, hogy csöpögős, de egyszerűen így volt. A nyakrész szív alakúra vágták ki, a felsőrész pedig gyöngyökkel volt kirakva, amik még a szoknyán is művészien csillogtak.
      Amikor megláttam a tükörképemet azt gondoltam: húha, most már- végre- tényleg úgy nézek ki, mint egy menyasszony.


A folytatást ITT olvashatjátok! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése