2017. január 24., kedd

Legnépszerűbb könyvek legnépszerűbb idézetei #1

Sziasztok!

Gondoltam egyet, és a teljesség igénye nélkül nagyjából összeszedtem a legnépszerűbb könyveket, majd megnéztem, hogy a hozzájuk tartozó idézetek közül melyik kapta a legtöbb csillagot Molyon. Így állt össze az alábbi lista:


Harry Potter és a bölcsek köve:

"Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni."

Alkonyat


"Higgy nekem most az egyszer: minden vagy, csak éppen hétköznapi nem!"

Az éhezők viadala


"Mindenki emlékezni fog ránk. Az emberek megjegyzik az arcomat, és a nevemet. Katniss. A lány, aki lángra lobbant."

A beavatott


"– Te is félsz tőlem, Tobias?
– Rettegek – feleli mosolyogva."

Trónok harca

"(…) aki kérdez, az viselje el a választ is."

(Apróbetűsen hozzátenném, hogy másodikként természetesen ott kullog a "Közeleg a tél." is)

 Csontváros


"– Mi ez? – robbant ki belőle, miközben Claryről a társaira pillantott, mintha ők tudnák, hogy került oda.
– Egy lány – mondta Jace, aki lassan összeszedte magát. – Nyilván láttál már lányokat, Alec. A húgod, Isabelle is lány."

A kis herceg


"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan."
 

A Gyűrűk Ura


" Három Gyűrű ragyogjon a tünde királyok kezén,
Hét a nemes törpök jussa, kiknek háza cifra kő,
Kilencet halandó ember ujján csillantson a fény,
Egyet hordjon a Sötét Úr, szolganyájat terelő,
Mordor éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején.
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen,
Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Mordor éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején."

A Szent Johanna Gimi 1.- Kezdet

  "  – Felmayer!
     – Igen, tanár úr?
     – Elmondanád, hogy a rajzodon mi ez a sötét folt? – mutatta fel a lapot. A fél gyümölcstálat kitakarta egy kerek satírozás.
     – Az Gábor feje – közölte. – Nem láttam tőle rendesen!"

Percy Jackson 1. - A villámtolvaj

"– Zeusz megöl! – tett kedves ígéretet. – Hádész kitépi a lelkedet!
– Mind a kettő vescere bracis meis! – kiáltottam.
Hogy miért pont latinul közöltem, hogy mindkét főgóré olimposzi puszit nyomhat a fenekemre, arról fogalmam sincs. Mindenesetre rögvest villám csapott a buszba."


Ha érdekesnek találjátok a bejegyzést, hamarosan érkezem a folytatással! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése