2017. február 20., hétfő

BORÍTÓK VILÁGSZERTE #3: A neveletlen hercegnő naplója

Sziasztok!
A Borítók Világszerte harmadik részében az alsós éveim egyik kedvencét, A neveletlen hercegnő naplóját hoztam el Nektek. Mivel ez egy tízrészes sorozat (a kiegészítő köteteket nem számolva), nem mutatom meg mindenhol az összeset- inkább csak az elsőt több változatban, illetve az érdekesebb változatoknál beraktam egyet-egyet a többi részből is.
Mivel a legtöbb nyelvet nem beszélem, elég nehéz volt összeszedni és beazonosítani a borítókat- ha esetleg valamit elrontottam, jelezzétek! :)

Az eredeti borítók

Na, ezekből jó sok van, nem is vagyok benne biztos, hogy mindet megtaláltam.  Sok ország ezek közül vette át valamelyiket, úgyhogy azokat külön-külön nem mutatom majd meg.

Magyar



Francia

Vietnámi

Dán

Német

Brazil

 

Melyik a kedvencetek?

Az előző két részben a Harry Potter és az Időtlen szerelem-trilógia borítóit mutattam meg, a címekre kattintva elérhetitek a bejegyzéseket! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése